maandag 7 oktober 2013

Birthday Wishes (gelift)

Ik was nog niet helemaal tevreden met het eerdere kaartje voor de verjaardag van een man, blijft moeilijk. Vandaag heb ik een nieuwe gemaakt, die ik zeker weten ga versturen. Hij is vreselijk gelift, ben kwijt van welke site, maar vind het idee voor een mannenkaart helemaal top en wilde hem daarom toch plaatsen.



 
Gebruikt: wit cardstock, papier van Jillibean Soup, Blossom Soup, zwart cardstock met print, sterren stansen, cuttlebug, lint en Spool Buttons van London Market.

3 reacties:

  1. Helemaal top!!! Misschien ga ik hem ook nog wel eens liften van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh deze vind ik ook wel heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank je! haha, Marjolijn, hij is leuk he! Lift hem gerust weer!

    BeantwoordenVerwijderen