donderdag 10 oktober 2013

Lief!!

Gisteren kregen we een erg leuke aankondiging in onze familie, over een tijdje komt er een klein hummeltje bij! Natuurlijk moet er dan weer een kaartje komen, haha. Ik vond de kaart van afgelopen week erg leuk en in diezelfde trend leek me een felicitatiekaartje nu ook wel erg leuk. Met als onderstaand het resultaat:



 
Gebruikt: wit cardstock, papier van 4Heures37, stempeltekst van Marianne Design, Eline's Words, brad van My Mind's Eye, the sweetest thing en doodle twine.

8 reacties:

  1. Via via kwamen wij op jouw blog terecht.. en wij zijn helemaal verliefd geworden op jou mooie CAS kaartjes! echt geweldig! Wij hebben ons gelijk aangemeld als volger dus komen zeker vaker langs :)

    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, welkom! Dank je, ik zal vandaag eens even bij jullie gaan snuffelen,

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi,hoi

    Bedankt voor je bezoekje op mijn blog,
    gelijk maar even bij jou een kijkje nemen hihi
    wat een superleuke kaartjes meis!
    en wat een leuke blog heb je!!

    ben gelijk even volger geworden
    en ik wens jou een heel fijn weekend

    Liefs; Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mega leuk kaartje ik ben helemaal v`liefd op het schattige eendje!
    xox
    linn

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een geweldig kaartje! Zó snoezig dat eendje!! En ook een lief papiertje erachter verwerkt!
    Groetjes en fijn weekend,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor de leuke reacties! Miriam, welkom, leuk! Kom ik natuurlijk ook bij jou kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een superlief kaartje, echt een schattig eendje ook

    BeantwoordenVerwijderen