zaterdag 16 november 2013

Nieuwe SU-per challenge kaart!

Voor de nieuwe uitdaging van SU-per challenge heb ik ook weer een kaart gemaakt. Dit keer is het thema herfstkleuren. De challenge kun je hier vinden: http://su-per-challenges.blogspot.nl/ Ik houd wel van strakke, simpele kaarten. Ook hier lenen de stempels van SU zich weer heel goed voor, ik vind hem wel schattig!



 
Gebruikt: wit cardstock,  stempelset tag it, de retired stempelset Love Bandit, stempelset Hello Friend van Lawn Fawn Wild Wasabi Classic Stampin' Pad, Pumpkin Pie Classic Stampin' Pad en marker en Crushed Curry Classic Stampin' Pad en marker en Chocolate Chip Classic Stampin' Pad en marker.

7 reacties:

  1. Leuke kaart. Ik hou ook van strak en simpel! Bedankt voor het meedoen aan de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk, Linda. Een super schattig kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een lieve kaart! heerlijk fris.

    Groetjes
    anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, en zo knap dat cas, ik ben daar echt geen ster in.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje heb je gemaakt en leuk dat je met de SU-per challenges meedoet.

    Groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart!!
    Dank je wel dat je meegedaan hebt aan de challenge.
    Gr. Nina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat leuk!! Lekker simpel, ik houd ervan. Bedankt voor het meespelen met SU-per challenges. Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen