woensdag 8 januari 2014

Sale-a-Bration!!

Nog heel even en dan is het zover, de jaarlijkse Sale-a-Bration bij Stampin' Up! Deze leuke actie loopt van 28 januari tot en met 31 maart, bij elke 60 euro die je in deze periode bij Stampin' Up besteed, mag je een gratis product uit de Sale-a-Bration catalogus mee bestellen! Dit jaar zijn er 13 gratis Stampin' Up producten waar je uit kunt kiezen, allemaal weer erg leuk! Om je alvast een beetje een sneak-preview te geven, heb ik voor je een aantal kaarten gemaakt met de producten die straks gratis mee te bestellen zijn. Ik ben er erg enthousiast over, hopelijk jullie ook!

 






Tegelijk met de Sale-a-Bration aktie lanceert Stampin' Up de nieuwe voorjaarscatalogus, en ik kan je alvast vertellen, die is zeker niet mis! Mijn pakketje met producten uit deze catalogus heb ik gisteren mogen ontvangen, zodra ik een aantal voorbeelden heb gemaakt, zal ik deze natuurlijk met jullie delen om ook hiervan alvast een impressie te krijgen!

Beide catalogussen zullen vanaf 28 januari online beschikbaar zijn. Houd mijn blog in de gaten!

3 reacties:

  1. Wow, dat ziet er gaaf uit, Linda. Prachtige kaarten heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend leuke kaarten, en ik begin wel erg nieuwsgierig te worden naar de SU actiemaar ja, ik heb geen catalogus meer. Tenmiste niet de voorjaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie! Marjolijn, de catalogus kun je op mijn SU blog wel vinden, de voorjaarscatalogus en de Sale-a-bration catalogus kun je daar vanaf 28 januari ook online inzien, nog even geduld, maar ben druk bezig met voorbeeld kaarten met de nieuwe producten, volgt zsm!

    BeantwoordenVerwijderen