donderdag 27 februari 2014

2 vakantie layouts!

De laatsten van het album 2012, ik loop zo achter.. 1 van de 2 (met de banners) is dan ook vreselijk gelift, moeten levert soms zo'n druk op, haha, dat dat moet kunnen. Maar ben er blij mee, al met al wordt het een echt leuk album. De foto's van deze vakantie in de Loire, Frankrijk hebben we de laatste tijd zoveel bekeken omdat ik er mee bezig was, dat we er weer helemaal zin in kregen. We hebben dan ook afgelopen week weer geboekt voor dit jaar! Het blijft heerlijk, alle kastelen bezoeken, mooie omgeving!

The last pages of the album of 2012, I'm so behind.. 1 of the 2 (the one with banners) is terribly lifted, but with so many photo's waiting, I think that's allowed every now and then. But I'm happy with the results, it's becoming a great album. We've been looking at the pictures so many times lately that we booked a second vacation there for this summer. The Loire in France is beautiful, many castles to visit, great!



Friends
 
Vacation girls

6 reacties:

  1. Het duurt even... maar dan heb je ook wat, zullen we maar zeggen.
    Hele mooie rustige LO's zijn het.
    Ik ben trouwens nog bezig aan de meivakantie 2013 Londen.
    Ook nog steeds niet af. Zo vreemd is het dus niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend mooi gedaan, de bladen zien er erg gezellig uit.
    Prachtige foto's ook!
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zag ze al op het forum, wat een leuke en vrolijke lootjes.
    Mooi gedaan, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke LO's Linda, ik heb ook nog een aantal foto's liggen ......

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie lo's mijn voorkeur gaat naar de bovenste vooral vanwege de kleurcombi, die vind ik super

    BeantwoordenVerwijderen