vrijdag 21 februari 2014

Challenge ronde kaart!

Bij Oma Dee zag ik een erg leuke, maar ook wel moeilijke challenge voorbij komen, maak een ronde kaart! Klinkt simpel, maar eigenlijk maak ik nooit ronde kaarten en vond het daarom ook echt een leuke uitdaging. Ben heel tevreden met het eindresultaat, rond kan dus ook!

4 maart: Mijn kaart is in de top 3 terecht gekomen van deze challenge!

At Oma Dee I saw a fun, but difficult challenge: make a round card! It sounds so simple, but I realised I never make round cards and thought for that reason it's a great challenge. I'm very happy with the result, a circle card is fun too!

4 March: My card ended up in the top 3 of this challenge!



 
Cardstock: Stampin' Up! Crumb Cake, Whisper White.
Ink: Stampin' Up! Pool Party, Crushed Curry, Smoky Slate.
Stamps: Stampin Up! Simply Stars, Starbust Sayings, Perfect Pennants.
Extra: Stampin' Up! Starbust Framelits Dies, Chevron Embossing Folder, rhinestones.

5 reacties:

  1. Ja hoor rond is ook leuk en je kaartje is geweldig! Erg leuk gedaan. Tof dat je meedoet met onze uitdaging.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel mooi zo'n rond kaartje. Mooie kleuren heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk gedaan! Fijn dat je meedoet met de ronde kaarten challenge van Bij oma Dee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Rond kan zeker! En leuk dat ik je kaart vind! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het superleuk die ronde kaarten! Moet ik toch ook eens proberen....
    Groetjes, Belinda

    BeantwoordenVerwijderen