donderdag 20 februari 2014

Crazy for CAS Challenge #38 Doilies

Gisteren heb ik mijn kaartje voor de Crazy voor CAS Challenge afgemaakt. Voor mij een hele uitdaging, je moest minstens een doilie verwerken in je kaart. Voor mij een eerste keer, gelukkig heeft mijn moeder ook nog het een en ander aan scrapspullen liggen en heb ik er een kunnen lenen. Ik heb zomaar het gevoel dat ik die mal vaker ga lenen!

Yesterday I finished my card for the Crazy voor CAS Challenge. For me a real challenge, at least one Doilie had to be in your card. For me a first, luckely my mother has a lot of scrapstuff to and I coul borrow a Doilie Die. I have a feeling that this will not be the last time I borrowed her Die!


 
Cardstock: Stampin' Up! Crumb Cake, design paper unknown.
Ink: Stampin' Up! Blushing Bride, Smoky Slate.
Stamps: Stampin Up! Gorgeous Grunge, Perfect Pennants.
Extra: Stampin' Up! Chevron Border Punch, Dolie Die brand unknown, rhinestones, MFT die.

9 reacties:

  1. Gaaf! Meteen een hele leuke kaart geworden, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zag hem al op het forum maar hij is echt leuk geworden, dat CAS is ook goed gelukt, daar vind ik overigens de SU spullen erg leuk voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje!
    Fijn dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje hoor! Super. Leuk dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echt Stampin' Up! kaartje! Mooi gedaan!
    Leuk dat je meedoet bij CFC!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi hoor. Bedankt voor je deelname aan CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Stunning! Love the mix of delicacy and geometrics. Hugs Bev x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige doilykaart! Bedankt voor het meedoen aan Crazy for CAS.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen