zaterdag 1 februari 2014

Eerste workshop een feit!

Gisteren heb ik een workshop gehouden, ik heb er van genoten. Vond het erg leuk om te doen, altijd leuk wanneer je iets wat je zelf erg leuk vind, kunt delen. Dames bedankt!
We hebben 3 kaarten gemaakt, helaas kan ik 1 van de kaarten nog niet laten zien, aangezien ik die deze maand aan een secret cardlift heb gestuurd. Had verwacht dat deze inmiddels afgerond zou zijn, maar moet ik dus nog even in spanning laten. Hieronder foto's van 1 van de 3 kaarten die we hebben gemaakt. Ik vond de Make a wish stempel wel leuk, maar ook de oh, happy day. Ik heb beide gemaakt en een keuze aan de deelnemers over gelaten. De kaart die ik ingestuurd heb deze week aan de SU-per challenge hebben we ook gemaakt, ik vond deze wel erg leuk en helemaal in het thema van de workshop passen. De workshop stond in het thema van de nieuwe Stampin' Up! producten uit de voorjaarscatalogus en Sale-a-Bration folder. De overige kaart volgt natuurlijk zodra de cardlift is geĆ«indigd!



2 reacties:

  1. wat heb je die leuk gemaakt met het doorkijkje naar het afdrukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk gedaan, leuk die spatjes stempel!!!

    BeantwoordenVerwijderen