woensdag 5 februari 2014

SU-per Challenge # 26 Washi Tape

Ik heb het challenge virus even helemaal te pakken, haha, ik kijk iedere keer weer erg uit naar een nieuwe challenge. De SU-per challenge is een van mijn favorieten, voor de challenge van de deze week heb ik onderstaande kaart ingezonden. De challenge was om een kaart of project te maken met washi tape.

I love challenges moren and more. Every week I'm looking forward for a new one. The SU-per challenge is one of my favourites, for the new challenge I sent the following card in. The challenge was to make a card of project with washi-tape.


Gebruikt: Stampin' Up! cardstock Vanilla White, Night of Navy en Crumb Cake. Stempelsets van Stampin' Up: Simply Stars, Perfect Pennants en Gorgeous Grunge. Stampin' Up inkt: Smoky Slate, Night of Navy en Pool Party, overige rhinestones.

3 reacties:

  1. Wow...wat gaaf, Linda!
    Succes met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje zeg!
    Ik ga hem opslaan om te liften hihi.

    Groetjes lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. weer een hele leuke kaart. Dat washi tape is ook echt super leuk spul he!

    BeantwoordenVerwijderen