zondag 23 maart 2014

Beautifull Lift!

Vandaag een nieuwe stempelset van mijn moeder mogen lenen, een die ik helemaal geweldig vind, maar nog niet in mijn eigen collectie heb, de Hexagon set! Al een tijd terug kwam ik daar een prachtige kaart van tegen, vond hem zo mooi dat ik hem vanochtend gelift heb. Het origineel is van Stempel-Biene, die overigens meerdere mooie kaarten heeft gemaakt!

Today I could borrow a new stamp set from my mom, one that I totally love, but not own yet, the Hexagon set! For a while back I came across a beautifull card, so beautifull that I lifted it this morning. The Original is by Stempel-Biene, who also made several other beautiful cards!




Cardstock: Stampin' Up! Whisper White, Smokey Slate, Daffodil Delight.
Ink: Stampin' Up! Smokey Slate, Daffodil Delight, Black .
Stamps: Stampin Up! Gorgeous Grunge, Six-Sided Sampler, A Word For You.
Extra: Hexagon Punch, Beautiful Wings Embosslits, twine, rhinestones.

4 reacties:

  1. Wat een pracht van een kaart, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, dit is een super mooie kaart, heb hem ook opgeslagen ter inspiratie!
    Leuke dingen maak je, ik ga eens verder kijken op je blog.

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart. Mooi om die stempel eens op een andere manier te gebruiken.

    liefs Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh zo leuk, ik zit zo te dubben om de hexagonset te kopen!! zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen