woensdag 5 maart 2014

Challenge Dutch Card Lovers

Eigenlijk per toeval kwam ik op de site van Dutch Card lovers, die ik (schaam, schaam) nog niet kende. Erg leuk en ik besloot gelijk mee te doen met de challenge #205, kun je nagaan hoeveel ik er van gemist heb. Maar erg leuk, ik kom er nu zeker vaker! De challenge is om vlekken, spatters, kringen etc op je kaart te gebruiken. Ik heb gebruik gemaakt van spatters, ben helemaal weg van die stempel.

I ended op at a challenge site from Dutch Card lovers by incident, I shamefully have to admit I didn't know this site. Looks great and I decided to enter challenge @205 there. I'll visite this site more often for sure. The challenge is to use stains, spots etc on your card.

 
Cardstock: Stampin' Up! Whisper White, Crumb Cake, Pool Party.
Ink: Stampin' Up! Smoky Slate, Pool Party, Bermuda Bay, Calypso Coral, Daffodil Delight.
Stamps: Stampin Up! Perfect Pennants, Simply Stars, Off the Grid, Gorgeous Grunge.
 

8 reacties:

  1. Helemaal een uitdaging voor jou, Linda.
    Leuke kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahahaha, ik moest wel lachen om je stukje tekst! gave kaart en bedankt voor je deelname aan dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, leuk toch! Beter laat gevonden dan nooit :) je kaart is erg gaaf! Fijn dat je meedoet met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Linda,
    Leuk dat je de DCL ook hebt gevonden, zelf heb ik ze ook nog niet zo lang geleden gevonden, haha. Je kaart is in ieder geval erg goed gelukt hoor! Ontzettend mooi gedaan.
    Liefs, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke layout, mooie rustige kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastische uitwerking van de opdracht. Bedankt voor je deelname aan DCL. Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen