donderdag 27 maart 2014

Interactieve kaart!

Voor de challenge bij Dutch Card Lovers heb ik deze kaart gemaakt. De opdracht was om een interactieve kaart te maken, een kaart waarin wat beweegt, draait, schuift etc. Ik heb gekozen voor een schuifkaart. Een van mijn nieuwste stempelsets is Baby Prints, zo lief, deze wilde ik graag voor deze kaart gebruiken.

For the challenge at Dutch Card Lovers I made this card. The challenge was to make a interactive card, a card with movement, turning, sliding etc. I choose to make a slide card. One of my newest stampssets is Baby Prints, so cute, I wanted to use it on this card.


 
Cardstock: Stampin' Up! Whisper White, Blushing Bride, Crumb Cake, Chocolate Chip.
Ink: Stampin' Up! Blushing Bride, Early Espresso.
Stamps: Stampin Up! Worth the Wait, Baby Prints.
Extra: Stampin' Up! Chevron Emboss Folder, Scallop Circle Punch 6cm, Circle punch 4.4 cm, rhinestones, ribbon.

7 reacties:

  1. Hij is prachtig Linda. :)) Een mooi geheel. :) Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje wat is dit een prachtig kaartje!! Supermooi en wat ook een prachtige kleurencombi! Hier ga je vast&zeker hoog mee scoren! Groetjes en fijn weekend,
    Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo leuk!!!Ga ik onthouden en ook een leuke stempelset.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk model! Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. heel gaaf! bedankt voor het meedoen met de DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtige kaart
    bedankt voor je deelname aan dcl
    groetjes miriam

    BeantwoordenVerwijderen