maandag 24 maart 2014

Kaartenchallenge maart

Bij Scrappers Anonimous is er maandelijks een kaartenchallenge. Ondanks dat ik erg vaak op dit leuke forum te vinden ben, heb ik er eigenlijk nog nooit aan meegedaan. Hier dan de primeur! De challenge van deze maand is een kaart te maken met mozaïek patroon. Onderstaande kaart heb ik ingezonden.

At Scrappers Anonimous there is a monthly card challenge. Allthough you can find me there often, I never entered the challenge. So this will be a first! The challenge is to make a card with mosaik patron. I send in the following card.


 

Cardstock: Stampin' Up! Whisper White, Bermuda Bay, Sweet Sorbet.
Ink: Stampin' Up! Blushing Bride, Crushed Curry .
Stamps: Stampin Up! Secret Garden.
Extra: Secret Garden Dies, rhinestones.

2 reacties:

  1. Had hem al op het forum bewonderd. Ik vind hem echt heel mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurencombi, Linda.
    Een erg leuke kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen