donderdag 13 maart 2014

Lift Challenge #61

Ergens kwam ik deze ontzettend leuke site tegen met een challenge om een kaart te liften van Debby Hughes. Ik heb haar site al zo vaak bekeken, haar kaarten zijn echt prachtig en wilde deze challenge dan ook graag doen!

I came across this fun site with a challenge to lift a card from Debby Hughes. I visite her site often, her cards are really stunning and so I really wanted to enter this challenge!


 
Cardstock: Stampin' Up! Smokey Slate, Sweet Sorbet.
Ink: Stampin' Up! Smokey Slate, Blushing Bride, Pool Party.
Stamps: Stampin Up! Banner Greetings, Secret Garden.
Extra: rhinestones.


De  kaart van Debby Hughes die gelift moest worden voor deze challenge:




Mijn  kaart heeft de top3 behaald!
My card made the top3!

8 reacties:

  1. Wat een mooie kaart heb je ervan gemaakt, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart en jij ook succes met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supermooi en strak liftkaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, ik vind 'm prachtig geworden, heel sierlijk en subtiel. FIjn dat je ons blog hebt gevonden en dat je meedoet!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie en rustige uitwerking van de liftkaart! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gedaan, prachtige lift! Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat heb je beter gedaan dan ik dan Linda, hihi. Vlgns mij moet ik SU producten gebruiken. ;)

    BeantwoordenVerwijderen