dinsdag 15 april 2014

Van kaart naar layout

Afgelopen week maakte ik een leuke kaart, waarbij ik helemaal verliefd ben op de kleurcombinatie!Het leek mij erg leuk met deze kaart als voorbeeld een layout te maken. De kaart had veel leuke elementen die ik ook in een layout wel voor me kon zien. De layout dit keer op A4 formaat gemaakt.


This week I created a beautiful card, I'm really in love with the colors! So I decided to take the card as an example for a layout. The card had a lot of elements that I could see in a layout. I made the layout on A4 size.


 
 


















Cardstock:
Stampin' Up! Whisper White, Sahara Sand, Pool Party, Early Espresso.
Ink: Stampin' Up! Sahara Sand, Pool Party, Early Espresso.
Stamps: Stampin' Up! Gorgeous Grunge, Baby Prints.
Extra: Stampin' Up! rhinestones, Thinlits Card Dies, Itty Bitty Shapes Punch, Chevron Emboss Folder.

1 reacties: