maandag 2 juni 2014

Hartjes

Voor de SU-per Challenge heb ik onderstaand kaartje gemaakt, een case-it kaartje naar aanleiding van het kaartje van Mariska. Heel simpel, maar erg lief! De hartjes zijn van de stempelset Hearts a Flutter, deze stempelset staat op de retired lijst en wordt nu nog tijdelijk aangeboden met 30% korting. Wil jij deze set ook nog snel in huis halen voor het te laat is? Laat het me dan weten: j.van.wely@hccnet.nl

I made this card for the SU-per Challenge, a case-it card from Mariska's card. Very simple, but so cute! The hearts are from the stampset Hearts a Flutter, which is on the retired list en is now temperarely offered at 30% discount. When you want to have this set while you still can, let me know: j.van.wely@hccnet.nl



Cardstock: Stampin' Up! Whisper White, Blushing Bride, Basic Gray.
Ink: Stampin' Up! Blushing Bride, Melon Mambo.
Stamps: Stampin' Up! Hearts a Flutter.
Extra: Stampin' Up! Hearts a Flutter Framelits Dies, Itty Bitty Shapes Punch Pack.
 
 
Het kaartje van Mariska:
 
 

6 reacties:

  1. Wat een prachtig en lief kaartje! Ben dol op hartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk kaartje en die hartjes heb ik ook! Jammergenoeg vergeet ik vaak mijn SU spulletjes! Erg hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een super schattig kaartje, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk kaartje. Ik ben gek op die kleurencombinatie.
    Fijn weekend!

    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah dit is ook leuk met die hartjes zo! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje Linda, jammer he dat deze set er uit gaat bij Stampin'Up!.

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen