woensdag 11 juni 2014

Oh, Hello!

Wat kan een mens toch blij worden van dit mooie weer! Al dagen schijnt de zon volop, de meiden zitten hele dagen in het zwembad in de tuin, ze hebben heerlijk een week vrij van school, ik geniet er van. Gelukkig weinig van de onweer mee gekregen. Maar naast genieten, moest er toch nog even iets creatiefs gebeuren. De meiden zijn vanmiddag heerlijk uit spelen, dus kon er even wat gebeuren. Met mijn nieuwe stempelset Oh, Hello! die ik nog snel heb aangeschaft uit de retired lijst! Voor de SU-per Challenge van deze week heb ik deze kaart gemaakt, simpel, maar leuk. Een kleurencombinatie die voor mij niet standaard voor de hand ligt, maar toch o zo mooi!

 
Cardstock: Stampin' Up! Whisper White, Chocolate Chip, Old Olive.
Ink: Stampin' Up! Pool Party, Chocolate Chip.
Stamps: Stampin' Up! Oh, Hello, Show and Tell 2.
Extra: Stampin' Up! Framelits Banners.
 
 
 

6 reacties:

  1. Je zult zeker geen spijt krijgen van de Oh hello stempelset, hij blijft zo gaaf! Je kaartje is goed gelukt, heel mooi!

    Gezellig dat je meedoet met onze SU-per challenge.

    Groetjes Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een verrassende kleurencombinatie en je hebt er weer wat moois van gemaakt Linda!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart prachtig! Dank je wel voor het meedoen met de SU-per Challenge. Groetjes, YVonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt een super mooie kaart geworden, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat een prachtige kaart heb je gemaakt!! Jammer dat deze set er uit gaat he! Bedankt voor het meedoen bij SU-per challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen