donderdag 31 juli 2014

Vakantie!

Genieten jullie ook lekker van een vakantie? Wij zijn begonnen aan de laatste paar dagen van onze vakantie en zijn heerlijk aan het nagenieten van 2 heerlijke weken in Frankrijk! Meestal vind ik het een heel project om van de vele foto's een album te maken. Voor een paar weken terug heb ik de proefversie van MDS geprobeerd en ben wel enthousiast geworden moet ik zeggen! Dus de definitieve versie snel besteld en ik ben met de vakantiefoto's digitaal aan de slag gegaan. Resultaat: binnen een dag een heel album klaar! Het programma bied veel leuke opties, waaronder kant en klare albums (die kun je overigens met het programma nog genoeg veranderen en pimpen). Omdat ik nog niet veel ervaring met MDS heb leek mij dat een leuke optie om het programma te ontdekken. Ben erg blij met het (snelle) resultaat en kan niet wachten om het album volgende week bij de drukker op te halen om het in real life te kunnen bewonderen! Hierbij een sfeerimpressie van de layouts.

Lijkt het jou ook leuk om met het prachtige MDS programma van Stampin' Up je foto's te verwerken, of wil je meer informatie, laat het rustig weten!
 



1 reacties:

  1. Wat een gave digi lootjes, Linda. Ideaal dus om snel alle vakantiefoto's weg te werken. Super mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen