donderdag 7 augustus 2014

Clean and Simple!

Voor vandaag een heel makkelijk en snel kaartje om te maken, maar zeker niet minder leuk! Het papier uit de Moonlight Design Series is zo mooi van zichzelf, dat het gewoonweg niet veel extra's nodig heeft! Ik ben helemaal weg van de nieuwe kleuren uit de In Color serie, geweldig! De nieuwe In Color serie bestaat uit 5 prachtig nieuwe kleuren, je vind deze in de nieuwe catalogus.

 
Cardstock: Stampin' Up! Whisper White, Smokey Slate, Blackberry Bliss, Moonlight Designer Series.
Ink: Stampin' Up! Blackberry Bliss.
Stamps: Stampin' Up! Starbust Sayings.
Extra: Stampin' Up! Starbust Framelits, Grosgrain Stitched Ribbon Daffodil Delight.


6 reacties:

  1. Mmmm, soms heb ik toch wel spijt hoor dat ik voor de distressmarkers gekozen heb, vind het paier en alles van S.U. steeds leuker! maar je, een mens kan niet alle s hebben, superleuk kaartje en gaaf papier en kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf kaartje en mooie kleuren ook, ook ik heb SU ontdekt maar ze hebben zoveel moois beetje bij beetje bijkopen.

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk kaartje, denk dat ik hem binnenkort maar eens ga liften (Su-spullen)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, eenvoudig kaartje! Dit papier heeft inderdaad weinig nodig. Ik ga mijn paperstack vandaag ophalen; heeft UPS gisteren bij de plaatselijke fotozaak opgehaald ;).
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ohhh deze is ook echt gaaf!!

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen