woensdag 6 augustus 2014

Congratulations!

Prachtige teksten bevat de nieuwe stempelset Bravo van Stampin' Up! Heel leuk om mee te spelen, voor deze kaart heb ik de tekst congratulations gebruikt, altijd handig om op voorraad te hebben. In combinatie met het nieuwe papierblok Moonlight en de ponsen uit het Itty Bitty Accents Pack is het een erg vrolijk kaartje geworden! Ook bij deze kaart heb ik het Bermuda Bay lint gebruikt.

Deze kaart heb ik ingezonden naar de SU-per Challenge, waarbij de uitdaging is om ponsen te gebruiken voor je kaart.

 
Cardstock: Stampin' Up! Whisper White, Smokey Slate, Lost Lagoon, Moonlight Designer Series.
Ink: Stampin' Up! Hello Honey, Lost Lagoon, Smokey Slate.
Stamps: Stampin' Up! Bravo, Pictogram Punches.
Extra: Stampin' Up! Bermuda Bay Striped Grosgrain Ribbon, baker's twine, Itty Bitty Accents Punch Pack.


5 reacties:

  1. Ja, ik zag hem al op het forum maar watisieleuk!!!! Tekststempels, ik denk altijd dat doe ik dan wel met de pc maar ze zijn toch wel heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhhhh die is gaaf! Alles klopt, de tekst, het papier en het lint!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje is het geworden! Dank je wel voor het meedoen met de SU-per Challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vind vooral de toepassing van dit lint prachtig op deze kaart. Erg mooi gedaan. Leuk dat je mee doet met de SU-per challenge. Groetjes, Gonny

    BeantwoordenVerwijderen