dinsdag 19 augustus 2014

My love for fastfood!

Stiekem moest ik erg lachen toen ik de hamburger en fry box zag in de nieuwe catalogus. Met mijn enorme liefde voor een bepaalde fastfoodketen waren deze doosjes mij op het lijf geschreven! Haha, ik kon dan ook niet weerstaan om ze te bestellen en vandaag ben ik druk aan de knutsel en het bakken gegaan. De meiden hebben heerlijk geholpen met cakejes bakken en het resultaat oppeuzelen!

De frietjes zijn reepjes cake, de hamburger heb ik gemaakt van een cupcake, met daartussen een rondje bruine cake voor de hamburger en van marsepein met kleurstoffen sla, tomaat en kaas gemaakt. De beker is gevuld met cola snoepjes! Errug lekker!!





Cardstock: Stampin' Up! Crumb Cake, Pumpkin Pie, Tempting Turqouise, Sweet Taffy.
Ink: Stampin' Up! wit.
Stamps: Stampin' Up! Num-Num.
Extra: Stampin' Up! Daffodil Delight Ribbon, Hamburger Box die, Fry Box die, Spiral Flower, Fringe Scissors, Cellophane Bags.

5 reacties:

  1. Wauw Liz, wat heb je dit allemaal ontzettend leuk gemaakt!
    Echt geweldig.
    Groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liz die zijn erg leuk geworden. ook leuk als een traktatie.

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige traktatie, dit moet wel lekker smaken!

    BeantwoordenVerwijderen