dinsdag 26 augustus 2014

Nog 2 nachtjes slapen..

En nee, dan is het nog geen kerst, maar wel verschijnt al de herfst-winter catalogus van Stampin' Up! Ik kan je vertellen hij is gaaf! Prachtige nieuwe producten, geweldige nieuwe kerststempels! Helemaal verliefd was ik direct op de White Christmas stempelset! Deze kreeg ik gisteren binnen en ben er gelijk helemaal enthousiast voor gaan zitten. De kaart is door middel van dimensionals opgebouwd in lagen, geeft een geweldig speels effect. Deze kaart heb ik ingezonden voor de SU-per challenge van deze week.

Deze set is zeker mijn kerstfavoriet van dit jaar, over 2 dagen komt de nieuwe catalogus online, houd mijn blog in de gaten om te kijken welke set jouw favoriet is!



Cardstock: Stampin' Up! Smoky Slate, Subtles Designer Series (Pool Party).
Ink: Stampin' Up! Basic Black.
Stamps: Stampin' Up! White Christmas.
Extra: Stampin' Up! Rhinestones, dimensionals, Dazzling Details.

7 reacties:

  1. Wat een leuk winters kerstkaartje, Linda. Vind 'm super mooi gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt helemaaaaaal te gek!!! wauw!

    Groetjes Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart. Leuk gedaan op deze manier. Gezellig dat je meedoet met de SU-per challenge. Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig leuke kaart! Leuk dat je meedeed met de uitdaging bij SU-per Challenges!
    We zetten snel de Top 3 van deze uitdaging online.
    Ben je benieuwd of je erbij staat, kom dan even langs op het blog.
    Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke set is dit he? Je kaartje is echt top! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I LOVE your card; and how you raised the white panel up providing a "shadow" affect! A beautiful card; TFS! :) (Donna from SC)

    BeantwoordenVerwijderen