vrijdag 26 september 2014

First School Day!

Al even heb ik het geweldige programma MDS (My Digital Studio) van Stampin' Up! op mijn computer staan, maar nog niet echt tijd gehad om het programma te ontdekken. Je kunt er geweldige dingen mee maken, ik zie overal prachtige voorbeelden voorbij komen. Alleen moet je er dan wel even tijd in stoppen, haha, ik ben van het type het moet gelijk lukken, dus het was nog even een strijd. Maar er is een layout uitgerold, hierbij een van mijn eerste pogingen. De eerste schooldag van dit jaar van de meiden, helemaal trots dat ze al zo groot zijn!

For a little while now I've got the amazing programm MDS (My Digital Studio) from Stampin' Up! on my computer, but I didn't really had the time yet to play with it. I've seen amazing samples of what you can do with it. Only you need to put in the time to explore the programm. Typical for me is my lack of patience, haha, everything needs to work immediately, so it was a little bit of a battle for me. But I finished one of my first layouts. The first school day of the girls this school year, so proud the're so big allready!



3 reacties:

  1. Ik heb me er ook nog niet aan gewaagd Linda maar vind het erg knap van je en er is ook nog wat moois uitgerold, wat wil je nog meer? ;-)

    Greetz,
    Maureen.


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk programma is dat!!

    En zo te zien kun je er heel wat leuks mee maken,

    ziet er goed uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie layout, en heel herkenbaar dat het meteen moet werken en moet lukken!
    Mooie meiden ook!

    BeantwoordenVerwijderen