donderdag 18 september 2014

SU-per Challenge #55!

Met trots kondig ik hierbij mijn eerste inzending aan voor de SU-per Challenge van deze week als Designteamlid! Een hele nieuwe uitdaging voor mij waar ik veel zin in heb! Afgelopen week kreeg ik het bericht dat ik uitgekozen ben om het team te mogen versterken, ik voel mij vereerd. In het verleden heb ik al vaker aan de challenges mee gedaan op deze geweldige site, hebben jullie ook zin om mee te doen? Deze week is de challenge een prachtige kleurenchallenge. Je hebt 2 weken de tijd om je kaart in te zenden, ik ben benieuwd naar jullie uitwerkingen!

 
Prachtige kleuren, helaas wilde mijn camera ze niet geheel helder fotograferen, maar het is een schattig eindresultaat geworden.
Mijn uitwerking:
 
 
Cardstock: Stampin' Up! Crumb Cake, Whisper White, Pink Pirouette, Subtles Designer Series Paper.
Ink: Stampin' Up! Strawberry Slush, Pink Pirouette, Crumb Cake.
Stamps: Stampin' Up! Pictogram Punches.
Extra: Stampin' Up! Banner Punch, Itty Bitty Accents Punch Pack, Framelits Word Bubbles, Circle Card Framelits, Rhinestones, Decorative Dots Embossing Folder, Starbust Framelits, Hearts & Stars Decorative Masks, Spongedaubers.

3 reacties:

  1. Gefeliciteerd met je Designteamlid Linda! Mooie kaart hoor!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat een super kaartje heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Linda, gefeliciteerd en wat een leuk kaartje

    BeantwoordenVerwijderen