dinsdag 16 september 2014

Zo schattig!!

De stempelset Zoo Babies blijft zo schattig! Ik vind het helemaal niet erg baby/kinderkaartjes te maken, heerlijk! Deze kaart heb ik gemaakt voor de Match the Sketch challenge van deze week. Een eerste keer, maar leek me leuk om hier een keer mee te doen.

De achtergrond in het roze is geƫmbossed met de Large Polkadot Emboss folder, geweldig is die! Die kom je vast nog vaker tegen op mijn blog.


 
Cardstock: Stampin' Up! Sahara Sand, Whisper White, Blushing Bride, Early Espresso, Subtles Designer Series Paper.
Ink: Stampin' Up! Strawberry Slush, Sahara Sand, Blushing Bride.
Stamps: Stampin' Up! Zoo Babies, Banner Blast.
Extra: Stampin' Up! Banner Punch, Large Polkadot Emboss Folder, On Film Framelits, Itty Bitty Punch Pack (retired), Rhinestones, Strawberry Slush Ribbon.
 
De sketch:

4 reacties:

  1. Oh, hij is lief. Wat een schattig stempeltje en kaartje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Linda,
    I love your card. It's sooo cute! Thanks for joining as at Match the Sketch this week!
    Groeten
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit kaartje had ik nog niet gezien .... ontzettend leuk zo!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen