donderdag 2 oktober 2014

Nieuwe SU-per Challenge uitdaging!

Vandaag gaat er weer een nieuwe uitdaging op het SU-per Challenge blog van start. De uitdaging van deze week is een sketch. Ik ben erg benieuwd naar jullie uitwerking van onderstaande schets! Wil je meedoen, link je uitwerking dan op het SU-per Challenge blog, meedoen kan tot en met woensdag 8 oktober.

A new challenge is starting today at the SU-per Challenge blog. The challenge this week is a sketch. I'm very curious what you're take on the sketch will be! If you want to join, you can link you're project at the SU-per Challenge blog, you can enter the challenge untill wednesdag 8 October.

 
 
 
Cardstock: Stampin' Up! Whisper White, Bermuda Bay, Early Espresso, Sahara Sand, Hapiness is Project Life Card Collection.
Ink: Stampin' Up! Sahara Sand, Early Espresso.
Stamps: Stampin' Up! Perfect Pennants.
Extra: Stampin' Up! Rhinestones, Bermuda Bay Striped Grosgrain Ribbon, linen thread, Itty Bitty Accents Punch Pack dimensionals.
 

7 reacties:

  1. Wat een super leuk kaartje.
    Ik ga ook eens kijken bij de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en een leuke challenge
    Ik ga eens goed nadenken over de schets.
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke uitwerking heb jij er van gemaakt! Wie weet ga ik hem ook wel maken, ik moet nog een aantal kaartjes maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en leuke challenge!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave kaart, mooi dat brede lint en die boomstamachtergrond vind ik ook super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart. Mooi dat brede lint.

    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke uitwerking van de schets, Linda. Een heel mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen