maandag 10 november 2014

Challenge 91 at Stampin' Celebration!

Vandaag gaat er weer een leuke challenge van start bij Stampin' Celebration! Deze keer is de challenge een sketch! Vind ik zelf altijd erg leuk om te doen. Heb jij ook zin om mee te doen? Je hebt 2 weken de tijd om een project in te zenden, ik ben benieuwd naar jullie uitwerkingen!
Ik ben voor een kaart gegaan, met onder andere de heerlijke stempelsets Four Feathers en Hi There.

Today a new challenge will start at Stampin' Celebration! The challenge this time is a sketch, which I love to do! Do you want to join? You've got 2 weeks to send in your project, I'm curious to see what you'll make!
I choose a card, with the lovely stamp sets Four Feathers and Hi There.

 

 
Cardstock: Stampin' Up! Naturals White, Early Espresso, Sahara Sand.
Ink: Stampin' Up! Sahara Sand, Early Espresso, Pool Party.
Stamps: Stampin' Up! Gorgeous Grunge, Four Feathers, Hi There, Perfect Pennants, Amazing Birthday.
Extra: Stampin' Up! Rhinestones, Banners Framelits, Feathers Framelits Dies, dimensionals, Circles Collection Framelits.

5 reacties:

  1. Leuk kaartje en leuke challenge ook! Ik moet nog veel aanpassen aan mijn blog zie ik bij jou wel maar alles op zijn tijd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke schets en ook een erg gave schets. Denk dat ik er van de week ook eens mee aan de slag ga. Ben dringend op zoek naar inspiratie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke challenge en ik vind je kaartje erg mooi geworden!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. BEAUTIFUL!! So great to be on a team with such creativity!!! Yay!

    BeantwoordenVerwijderen