donderdag 20 november 2014

Challenge kaartje

Schetsen blijven zo leuk om te doen, bij Match the Sketch ging er vandaag weer een hele leuke van start! Helaas ben ik de laatste paar dagen al niet helemaal fit, dus heerlijk de tijd om aan de keukentafel te freubelen. Onderstaand kaartje is mijn versie van de schets geworden. Het kaartje blijkt ook prima te passen bij de City Crafter Challenge (met dank aan Jeanet!), dus ook daar maar een gokje!

Sketches are so much fun to do! Today at Match the Sketch a new challenge started. Unfortanetly I'm not completely fit at the moment, so a great time to be creative from behind my kitchen table. This card is my version of the sketch. The card also seems to match a challenge at City Crafter (thanks to Jeanets tip!), so why not two?



Cardstock: Stampin' Up! Whisper White, Smoky Slate, Pool Party, Silver Glimmer Paper, Moonlight DSP, Lost Lagoon.
Ink: Stampin' Up! Pool Party.
Stamps: Stampin' Up! Gorgeous Grunge.
Extra: Stampin' Up! Frosted Sequins, dimensionals, Wonderful Wreath Framelits Dies.
 
Mijn kaartje mocht de top 3 halen bij Match the Sketch!

11 reacties:

  1. Leuke kaart, Linda. Je zou ook nog kunnen overwegen om je kaartje mee te laten doen bij City Crafter. Daar is momenteel het thema 'Just A word'.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die kende ik nog niet Jeanet! Ik zal eens kijken, leuk dat je er aan dacht!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi kaartje, succes met de challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje weer Linda!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a lovely card this is! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben hartstikke blij dat je de gok hebt gewaagd. Wat een beauty. Ik hou van dez ekleuren en die sentiment die heb ik net besteld ( fijn met die krans en alles erbij :)...)
    Ik hoop je vaker te zien want je maakt prachtige kaarten!
    Superleuk dat je deze week mee hebt gedaan bij CCCB; dank je wel!
    Groeten,
    Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Stella,
    vielen Dank für Deine Teilnahme bei match the sketch. Ein ganz tolle Karte - gefällt mir :-)
    Liebe Grüße
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Halllo Linda,
    eine wunderschöne Karte!
    Vielen lieben Dank für deine Teilnahme an der Match the Sketch Challenge!
    Liebe Grüße
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Linda,
    je kaart ziet er magisch.
    Je hebt het super sketch toegepast.
    Hartelijk dank voor uw deelname aan Mts.
    groeten
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. i like much your card, thanks for joining us. fanny

    BeantwoordenVerwijderen