woensdag 19 november 2014

Dutch Dares schets #88

Om wat meer handigheid te krijgen met het programma MDS leek het me erg leuk om aan de hand van een schets een layout te maken. Bij Dutch Dares loopt weer een nieuwe schets. Ik ben vanochtend gelijk gaan zitten en heb een erg lieve layout gecreƫerd. Het is al even geleden, maar onze jongste dame was hier een paar dagen oud. Ik moet eerlijk gezegd nog steeds beginnen met haar baby album, hier de aftrap!

To get more into MDS it seemed fun to practise with a sketch to create layouts. At Dutch Dares a new challenge started today. I took the time this morning to create a very cute layout. It's been a while, but here was our youngest just a few days old. I most admit, I still need to start with her baby album.. Here's the first layout!

6 reacties:

  1. Leuk dat je mee doet Linda. Mooie layout geworden. Het digitale gedeelte van Stampin' Up!, laat ik liever aan anderen over. Whaha, ben daar vrees ik niet zo handig in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie uitwerking, ik heb me nog niet gewaagd aan de digitale layouts.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve, mooie layout! Heerlijke foto...smelt smelt. Bedankt voor je bijdrage aan Dutch Dares!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie LO Linda! Ook ik waag me nog niet aan digitale LO's, geen tijd voor ;-)

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi, echt een vertederende layout!

    BeantwoordenVerwijderen