donderdag 6 november 2014

Holiday Home Christmas Card!

Heel grappig, ik was eigenlijk al bezig met een kaart die gebaseerd is op een eerdere kaart die ik gemaakt heb, die onbedoeld prima aansluit bij de challenge van deze week bij Match the Sketch. Ik vind hem erg mooi geworden en vind de stempelset Holiday Home erg gaaf! Niet alleen voor kerst, dus deze zie je vast nog wel vaker voorbij komen!

So funny, I was already busy with a card based on a former card I made, which perfectly fits the new challenge at Match the Sketch this week. I just love this card and stampset Holiday Home! Not only for Christmas, you'll probably see this set used more here in the future!




Cardstock: Stampin' Up! Naturals White, Smoky Slate, Soft Sky, Silver Glimmer Paper.
Ink: Stampin' Up! VersaMark.
Stamps: Stampin' Up! Holiday Home.
Extra: Stampin' Up! Confetti Stars Punch, Homemade Hoiday Framelits Dies, White Tea Lace Paper Doilies, Stampin' Emboss Powder White and Silver.

De sketch van Match the Sketch, bij mijn ontwerp heb ik de sketch op de kop gelegd:
 
Mijn kaartje mocht de top 3 halen!

3 reacties:

  1. hij is superleuk ! heel erg mooi gemaakt, ik hou wel van dat lichte grijs ! mooi
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh deze is wel supergaaf geworden Linda!! Deze set vind ik ook prachtig!
    Groetjes Nicolet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een grote kaarten is omdat je de tafel afgesprongen. Hartelijk dank voor uw deelname aan de wedstrijd Sketch en veel succes met de Challenge! Liefde, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen