zaterdag 8 november 2014

My Favourite Item!

Op het Scrappers Anonimous Forum loopt dit kwartaal een challenge om een layout te maken over je favoriete ding, geen mensen of dieren, maar een voorwerp! Nou, ik kan je vertellen dat ik op het moment helemaal blij ben met mijn nieuwe zadel! Al een jaar ben ik aan het kijken geweest voor een nieuw westernzadel, maar blijkbaar heeft mijn paard een lastige rug ivm passen en dat passen komt erg nauw. Eindelijk is het gelukt en kan ik mijn dressuurzadel waar ik hem mee reed, opbergen! Afgelopen weekeind zijn we eindelijk geslaagd, dus leek het me wel leuk om het zadel in een layout te verwerken.

At Scrappers Anonimous there is a challenge to make a layout about your favourite thing, so no people or animals, but an object! Well, I can tell you I'm totally in love with my new saddle at the moment! For a year I've been looking for a new one, but unfortanetly my horse doesn't have an easy fit back. At last I found a fitting one and I can put my dressage saddle away, which I road him with! Last weekend we picked this saddle up, so it was certainly my favourite thing to scrap about for this challenge.



3 reacties:

  1. .ooi gescrapt en een prachtig zadel, veel rijplezier samen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie lay out, het papier past er ook perfect bij

    BeantwoordenVerwijderen