maandag 24 november 2014

Nieuwe challenge bij Stampin' Celebration!

Vandaag gaat er bij Stampin' Celebration een nieuwe challenge van start! Het uitgangspunt voor deze challenge is een prachtige sfeerfoto! Ik heb onderstaande kaart gemaakt met de Wondrous Wreath set als bijdrage! Wil jij ook een gokje wagen met deze challenge? Je hebt 2 weken de tijd om je creatie in te zenden!

Today a new challenge is starting at Stampin' Celebration! This week it's all about Holiday Inspiration! You can use the beautiful picture to create youre project. I made a beautiful card with the Wondrous Wreath Stamp set. Do you want to have a go? You've got 2 weeks to send in your creation!


Cardstock: Stampin' Up! Whisper White, Smoky Slate, Early Espresso.
Ink: Stampin' Up! Smoky Slate, Early Espresso, Real Red marker, Mossy Meadow, VersaMark.
Stamps: Stampin' Up! Wondrous Wreath
Extra: Stampin' Up! Stampin' Emboss Powder White, dimensionals, Wonderful Wreath Framelits Dies.
 

4 reacties:

  1. Als ik je kaartje met deze stempel zie denk ik toch dat ik 'm ook wil hebben ;-)
    Mooi gedaan Linda!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vnd vooral de achtergrond en tekststempel super! De krans is naar mijn smaak te strak maar als geheel is het een prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. LOVE love your style and use of the stamps, such a GREAT design!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh...wat mooi!
    Hi hi en ik dacht hetzelfde als Maureen....hebbuh die stempel :o)

    BeantwoordenVerwijderen