donderdag 11 december 2014

Something for Baby

De afgelopen paar keer heb ik al meegedaan bij Match the Sketch en vind ik toch wel erg leuk om te doen. Ook vandaag ben ik er gelijk voor gaan zitten. Al een tijdje ligt de leuke stempelset Something for Baby in mijn kast, maar ik was er gewoonweg nog niet aan toegekomen om die eens te gebruiken. Ik heb de set vandaag gebruikt met als uitgangspunt de leuke sketch. Het is een erg lief kaartje geworden!

I entered at Match the Sketch a few times now and I really like their sketches. So today I immediately set down for their newest challenge. For a while now the great stampset Something for Baby has been laying around in my scraproom, I just didn't have the time yet to use it. But today I did, I made this cute card along the newest sketch!


 
Cardstock: Stampin' Up! Sahara Sand, Subtles Designer Series Paper, Whisper White.
Ink: Stampin' Up! Soft Sky, Sahara Sand.
Stamps: Stampin' Up! Something for Baby, Teeny Tiny Sentiments, Work of Art.
Extra: Stampin' Up! dimensionals, Banner Framelits, Baby's First Framelits.
 
 

2 reacties: