donderdag 22 januari 2015

Lotus Blossom!

Tijdens de Sale-A-Bration periode kun je geweldige nieuwe producten uitzoeken, bij iedere 60 euro die je bij Stampin' Up! besteed mag je 1 product uit de Sale-A-Bration folder kiezen. Eén van de stempelsets die je in deze folder vind, is de set Lotus Blossom. Ik vind hem helemaal te gek! Voor onderstaande kaart heb ik de set dan ook gebruikt. Vandaag staat er weer een erg leuke sketch op de site van Match the Sketch, ik waag weer een gokje met mijn kaart!

During the Sale-A-Bration period, you can order amazing new products! For every 60 euro you spend at Stampin' Celebration, you can choose 1 product out of the Sale-A-Bration brochure. One of those products is the stamp set Lotus Blossom. I love it! I used this set for my card. Today you can find a new, fun sketch at Match the Sketch, I'm going to give it another go with this card!
 

Cardstock: Stampin' Up! Whisper White, Crumb Cake, Soft Sky.
Ink: Stampin' Up! Sahara Sand, Soft Sky, Pool Party, Lost Lagoon.
Stamps: Stampin' Up! Lotus Blossom, Hello Darling.
Extra: Stampin' Up! dimensionals, Linen Thread.
 
Leuk! Mijn kaartje mocht de top 3 halen!
Cool! My card made the top 3!

5 reacties:

  1. Prachtig kaartje Linda!
    Ik heb die set ook hier liggen maar nog niet gebruikt ....

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig zacht en teer kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje in die zachte kleuren, Linda!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. beautiful, thanks for play with match the sketch, i love your card :-)

    BeantwoordenVerwijderen