maandag 5 januari 2015

Nieuwe challenge bij Stampin' Celebration!

Na alle feestdagen gelukkig nu weer een normaal weekje, en hopelijk meer tijd om creatief te zijn. De afgelopen weken is er maar weinig van terecht gekomen. De kinderen vrij van school, alle feestdagen, het was mooi, nu weer terug naar het gewone leven! Ik was dan ook bijna te laat met mijn opdracht inleveren voor de prachtige challenge van Stampin' Celebration die vandaag van start gaat, maar gisteravond is het mij gelukt! Heb jij ook zin om mee te doen? Je kunt je project (kaart of layout, wat jij maar ziet in de nieuwe sketch) binnen 2 weken linken! Ik heb gekozen voor een layout, gemaakt in My Digital Studio!

After all the Holidays, fortunately a normal week is starting for me, hopefully with more time to be creative. The last few weeks I didn't really get to creating much, with the kids at home and all of the Holidays, it was great, but now back to real life! I almost forgot to make a project for the wunderfull new challenge at Stampin' Celebration that starts today, but I got to it last minute yesterday! Do you want to enter the challenge? Send in your project (card or layout, whatever you see in the sketch) with in 2 weeks! I went for a layout, made with My Digital Studio!


2 reacties: