dinsdag 24 februari 2015

Blog in een nieuw jasje!

Misschien was het je vandaag al opgevallen, maar ik dacht dat het eens tijd werd om mijn blog een beetje te vernieuwen! Bij een nieuw zoete layout, past de volgende erg zoete layout volgens mij erg goed. Een layout van mijn dochter als baby, die ik vanochtend gemaakt heb voor de scrap challenge bij Cards & Scrap.

You might have already noticed today, but I thought it was time to refresh my blog! With a sweet new layout, I thought the next layout would be a perfect fit. A layout of my daughter as a baby, that I made this morning to enter the challenge with at Cards & Scrap.





Built for Free Using: My Stampin Blog
 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

6 reacties:

  1. Zowel je blog als de lo zien er super gaaf uit, Linda. En wat een lieve foto van je dochter.
    Gezellig dat je mee doet met deze scrapuitdaging van Cards & Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend lootje! Mooie foto! Het pas precies bij je blog!
    Leuk dat je meedoet met de cards&scrap challenge!

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een lieverdje. Mooie layout (en mooi blogdesign hoor, al kom ik hier voor het eerst en weet dus niet wat je vorige was.)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke lo en een super lieve foto van je dochter.
    Groetjes Stieneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig lo-tje heb je gemaakt! Echt een plaatje zo met die foto van je dochter!
    Leuk dat je meedoet met de scrapuitdaging van C&S!
    Groetjes, Minke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een lieve foto op een prachtige layout met zachte kleuren. Heel mooi! Dank voor je inzending voor de challenge van C&S. Groetjes Mariska

    BeantwoordenVerwijderen