dinsdag 10 februari 2015

Curvy Keepsakes Valentine Box!

De Curvy Keepsakes Box is zo veelzijdig, ik vind hem in ieder geval helemaal te gek! Even snel een klein kadootje, voor welke gelegenheid ook, met deze thinlits kun je alle kanten op. Voor valentijn heb ik hem gevuld met lekkere snoepjes. Ik heb geen papier gebruikt, maar Window Sheets, een erg leuk effect!

You really can use the Curvy Keepsakes Box for so many different projects, it's really one of my favorites! Whipe up a quick gift for every sort occasion, no problem for these thinlits. For Valentine I filled the box with candy. I didn't use paper, but Window Sheets, a very fun effect!


Cardstock: Stampin' Up! Whisper White.
Ink: Stampin' Up! Blushing Bride, Strawberry Slush.
Stamps: Stampin' Up! Good Greetings, Pictogram Punches, Hello Darling.
Extra: Stampin' Up! dimensionals, Banner Punch, Curvy Keepsakes BoxThinlits Dies. Baker's Twine Silver.

4 reacties:

  1. Ohhhhhhhhhhhh wat een leuk idee!!! ik had dat ding al uit mijn hoofd geschrapt maar zo is het toch wel errug leuk en mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, dat ziet er sjiek uit!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooh...die sheet geeft echt een gaaf effect. Leuk Valentijncadeautje zo!

    BeantwoordenVerwijderen