donderdag 5 februari 2015

For You!

Donderdag betekend hier vaak knutseldag, haha, heerlijk de hele dag tijd (althans, die neem ik er gewoon voor)! Ook vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor Match the Sketch, heel simpel, zelfs zonder stempels en dat is voor mij vaak wel een gemis, maar o zo leuk geworden!

Thursday for me means a creative day, a whole day time to create (allthough, I just make the time for it!). I made another card for Match the Sketch, very simple, even without stamps and normally to me thats a big loss, but this one is so cute!


 
Cardstock: Stampin' Up! Sahara Sand, Stacked With Love dsp, Silver Glimmer Paper.
 
Stamps: Stampin' Up! Perpetual Birthday Calendar, Sheltering Tree.
Extra: Stampin' Up! Confetti Heart Border Punch, Hello You Thinlits Dies.

2 reacties:

  1. Wat heb je weer een mooie uitwerking van de schets gemaakt, Linda. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Liz,

    vielen Dank für Deine Teilnahme bei Match the Sketch. Eine tolle Karte hast Du gebastelt. Viel Glück bei der Challenge
    LG
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen