vrijdag 20 februari 2015

Just for You!

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt voor Match the Sketch, een dag later dan jullie van mij gewend zijn, haha, maar ik was gister druk met een erg leuk project zoals jullie konden zien in mijn vorige berichtje. Maar ik wilde deze leuke challenge niet over laten gaan. Ik heb op mijn kaartje van vellum een mini envelopje geplakt, gevuld met kleine hartjes, zo leuk! Vond dit kaartje ook wel passen bij de challenge van CAS(E) this Sketch, die ik vandaag tegenkwam.

Today I made another card for Match the Sketch, a day later then you're used to, haha, but yesterday I was busy with my fun project that you could see in my last message. But I çouldn't let this fun challenge go. I made a mini envelop of vellum on my card, filled with tiny harts, so fun! I thought this card would also fit the challenge at CAS(E) this Sketch, dat I came across today.



 
Built for Free Using: My Stampin Blog


7 reacties:

  1. Absolutely LOVE this card! So cute! Love the idea of making a mini envelope out of vellum and filling it with heart confetti! Nice job :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal mooi zo ! geslaagd werkje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh deze is gaaf geworden Linda!

    Greetz,
    Maureen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gááf!! Wat een mooi geheel, Linda!
    De mijne is ook klaar, heb er gistermiddag op zitten zweten en het werd maar niet wat ik wilde. Ben nu aardig tevreden. Zet 'm morgen op m'n blog. Nu eerst even uitrusten na een drukke werkochtend en fysio!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, I love that sweet vellum envelope! Great take on the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zou bijna zeggen, het heeft niet veel nodig een mooie kaart maar als ik je lijst met materialen zie!!! Heel erg mooi!
    Wat een lief kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo ,
    tolle Idee !
    vielen Dank für Deine Teilnahme bei Match the Sketch und viel Glück bei der Challenge.
    Liebe Grüße
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen