vrijdag 6 februari 2015

Make your own Calendar!

In de nieuwe catalogus van Stampin' Up! vind je een geweldige kit om zelf een verjaardagskalender te maken! In de kit zitten een heel aantal producten om direct aan de gang te gaan, je kunt er natuurlijk ook je eigen draai aan geven! Ik ben er eens voor gaan zitten, heel erg leuk, mijn kalender krijgt zeker een leuke plek in mijn hobbykamer. Ik zal nu geen verjaardag meer vergeten! Ik heb gekozen om de bijhorende stempelset Perpetual Birthday Calendar te gebruiken.
Wil jij ook je eigen kalender maken? Voor slechts € 18.95 kun je de kit bestellen, bij interesse laat het me weten! Wil jij deze kalender graag samen maken, vanaf 2 personen kun je de kalender bij mij maken tijdens een workshop en mag je gebruik maken van al mijn Stampin' Up! materiaal, data natuurlijk in overleg! Kosten voor een Calendar Kit workshop zijn € 22.50.

In the new Stampin' Up! catalog you can find a marvalous kit to make your own calendar! The kit containes various products to go right ahead, but offcourse you can give it your own twist to! I spend some time on it this morning, it turned out great and will for sure get a spot in my scrapping room! I will never forget a birthday now! I choose to use the stamp set Perpetual Birthday Calendar.

 
 
Stamps: Stampin' Up! Perpetual Birthday Calendar.
Extra: Stampin' Up! Perpetual Birthday Calendar Project Kit.              

0 reacties:

Een reactie plaatsen