zaterdag 28 februari 2015

You Make Me Happy!

Sommige stempelsets blijven gewoon zo geweldig, dat je ze blijft gebruiken, ondanks dat ze retired zijn. Van mijn Happy Watercolor stempelset neem ik dan ook nog lang geen afscheid! Niet alleen de bloem en de inktvlekjes zijn erg leuk, maar ook de tekst mag er zijn! Deze kaart heb ik gemaakt na inspiratie op te hebben gedaan bij IN{K}SPIRE Me, waar deze week een leuke challenge loopt.

Some stampsets just stay so much fun, that you keep using them, allthough they are retired. I'm not letting my stampset Happy Watercolor go for a long time! Not only the flower and ink spetters are beautifull, but the text is gorgeous too! I made this card after finding the inspiration at IN{K}SPIRE Me, where there is a fun challenge this week.


 

Built for Free Using: My Stampin Blog
 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

6 reacties:

  1. Wat een mooie kaart, Linda. Succes met de challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Linda, eigenlijk ook zonde om je 'oude' stempels weg te doen toch!?!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. You used one of my favorite stamp-sets! Great card. And I really like your color scheme. Thanks for joinig us at Inkspire me! Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A wonderful card! I so much loved the Happy Watercolour stampset! And I like how you used the dots, even highlighting some of them with crystal effects, lovely! Thanks for joining us at IN{K}SPIRE_me with such a lovely project! ~ Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a wonderful take of the sketch :D
    Thank you so much for joining in at In{k}spire_me!
    All the best, Christine

    BeantwoordenVerwijderen