donderdag 5 maart 2015

Happy Birthday!

Vandaag heb ik geprobeerd 2 challenges te combineren in 1 kaart. Onderstaande kaart heb ik ingezonden bij Match the Sketch, daar loopt vanaf vandaag weer een erg leuke sketch, en naar IN{K}Spire me, waar een kleurenchallenge loopt.

Today I tried to combine to challenges in 1 card. I send the following card in at Match the Sketch, their current challenge is a fun sketch, and at IN{K}Spire me, where the challenge is a fun colorscheme.


 
Built for Free Using: My Stampin Blog
 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

6 reacties:

  1. helemaal leuk ! mooi gemaakt
    grtjs, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I just love the card you created.
    Thank you for joining our In { k } spire_me Challenge
    ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deine Karte gefällt mir, da hast du den Sketch schön umgesetzt! Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match-the-Sketch und viel Glück bei der Challenge! Liebe Grüße, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Liz,
    thanks for playing at Match the Sketch this week!
    I really love your card!
    Nadine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Liz,

    vielen Dank für Deine Teilnahme bei Match the Sketch. Tolle Karte hast Du eingereicht
    Liebe Grüße
    Sabine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. A gorgeous card! I particularly like how you folded the designer series paper on the top. Thanks for joining us at IN{K}SPIRE_me! ~ Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen