vrijdag 6 maart 2015

Happy Birthday!

Hoe leuk is het toch dat je een kaartje krijgt wanneer je 6 jaar wordt! Onze jongste dochter is vorige week 6 geworden en zij heeft genoten van alle lieve kaartjes die ze mocht ontvangen. Over 2 weken wordt een neefje ook 6 en natuurlijk krijgt hij ook een kaartje! Voor dit kaartje heb ik de set Little Buddy Birthday gebruikt, de diertjes zijn echt zo gaaf! Aan de zijkant heb ik een tabje gemaakt, haha, het werd ook wel eens tijd dat ik de File Tab Edgelits ging gebruiken. Die leken me zo gaaf toen ze voor het eerst in de catalogus stonden en ik heb ze toen ook gelijk besteld, maar op de een of andere manier had ik ze gewoonweg nog niet in handen gehad. De tekst Happy heb ik in het Whisper White papier laten vallen, wat een erg leuk effect geeft! Voor de achtergrond nog een aantal heerlijke inktvlekjes gebruikt uit de Gorgeous Grunge stempelset. Deze kaart past leuk bij de lopende challenge van Cards & Scrap, dus ga een gokje wagen daar! Heel leuk, bij de vorige challenge mocht mijn kaartje de top 3 behalen!

How much fun is it to receive a card when you turn 6! Our youngest daughter just turned 6 last week and she enjoyed all the sweet cards she received. In 2 weeks our nephew wil turn 6 en offcourse he wil get a card too! For this card I used the stampset Little Buddy Birthday, the animals are just so cool! On the side I used a tab, lol, it was about time I used my File Tab Edgelits. They looked so fun when they first got on the catalog, that I had to have them, but somehow I never used them untill now. I let the word Happy fall into the Whisper White paper, which gives it a great effect! On my background I used some fun dots from the Gorgeous Grunge set. I thought my card fits the running challenge at Cards & Scrap fine, so I'm going to give that a try! So fun, at the last challenge there, my card made the top 3!



 

Built for Free Using: My Stampin Blog

 
 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

4 reacties:

  1. Leuk kaartje voor een jongetje van 6. Ik vind je blog leuk en ben je nieuwe volger ! Groetjes☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een echt stoer kaartje voor een 6 jarig kereltje!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cards&Scrap!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart is het geworden Linda!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke beestjes/monstertjes/draakjes, ja wat zijn het eigenlijk....... Heel gaaf kaartje, ik hou van kaartjes met beestjes!

    BeantwoordenVerwijderen