zondag 8 maart 2015

Happy Birthday!

Allereerst wil ik Sarah van harte welkom heten op mijn blog! Leuk dat je meeleest! Vandaag een kaartje om met de challenge bij Freshly Made Sketches mee te doen, daar loopt deze week een erg leuke sketch! Ik heb weer het prachtige blauwe papier gepakt uit het Best Year Ever design paper pack, daar ben ik helemaal weg van. Ik heb allemaal cirkeltjes geponst en daar de achtergrond mee opgebouwd. Daar boven op de tekst Happy, gestanst met de Hello You thinlits en de birthday stempel uit de Celebrate Today stempelset. Afgemaakt met het witte Baker's Twine, ik vind het eindresultaat erg leuk geworden!

A warm welcome for Sarah today, thank you for joining my blog! Today a card for the running challenge at Freshly Made Sketches, I love the sketch they have this week! I used the gorgeous bleu paper again from the Best Year Ever design paper pack, I'm just in love with it! I punched out a lot of circles and built my background with them. On top of that the word Happy, made with the Hello You thinlits and the word birthday out of the Celebrate Today stamp set. Finished with the white Baker's Twine, I love the end result!


Built for Free Using: My Stampin Blog


 
 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

6 reacties:

  1. Wow...wat een werk om zo de achtergrond te maken, Linda. Maar wat een super gaaf effect geeft dat. Heel erg leuk gedaan. Vind de kaart in zijn geheel ook erg leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een super leuk kaartje, wat een leuk idee om dat zo te doen en inderdaad, dit velletje uit deze serie vind ik ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ziet er erg uit ! mooi gemaakt
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke verwelkoming ! Tof ! Je kaart is ook mooi ! Liefs ☆ sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love all of those pretty scallops. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een grappig effect zo met al die cirkels, mooi gedaan!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen