vrijdag 13 maart 2015

Hip-Hip Hooray!

Vandaag een prachtige kaart die ik in wil zenden naar CAS(E) this Sketch, waar een prachtige sketch challenge loopt. Ik heb de kaart vreselijk gecased, toen ik de challenge voorbij zag komen moest ik gelijk denken aan een kaart die ik al een hele tijd geleden heb gezien op flourishtina.com en al lang op mijn lijstje had staan om eens te casen. Ik ben er direct voor gaan zitten en heb de stempelsets Hello Darling en Flower Patch voor de bloemen gebruikt. Ik ben eigenlijk helemaal niet van de bloemen, maar deze kaart spreekt mij enorm aan! De tekst komt uit de set Bravo!

Today a beautiful card that I like to send in to CAS(E) this Sketch, where they have a beautiful sketch challenge this week. I cased this card tremendously, when I saw this challenge, I immediately thought of a gorgeous card that I saw a while ago at flourishtina.com that was on my list to case for some time now. I immediately sat down and used the stampsets Hello Darling and Flower Patch for the flowers. Normally I'm not really into the flowers, but I just loved this card! The text stamp comes from the set Bravo!


 
Built for Free Using: My Stampin Blog
 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

3 reacties:

  1. Wat een prachtige kaart, Linda. Je hebt er een erg mooi geheel van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart, ik vind vooral de kleurencombi erg aanspreken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, this is so pretty! Wonderful take on the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen