woensdag 18 maart 2015

Woensdag 10 minuten kaart!

Vandaag wil ik graag een simpele, maar heel erg leuke kaart met jullie delen. Het hoeft natuurlijk niet altijd heel ingewikkeld te zijn om iets leuks neer te zetten. Deze kaart is zeker in 10 minuten te maken, en het effect is erg leuk!

 
Voor deze kaart heb ik een half vel Whisper White als achtergrond gebruikt. Daarvoor een vel uit het Subtles Designer Pack, aan de zijkanten een randje gaatjes geprikt met behulp van het Paper Piercing Pack Essentials, daar zitten al heerlijk voorgeborduurde gaatjes in voor extra gemak op mijn Pierce matje, ideaal. De mal voor de kinderwagen in het designpapier gelegd en door de Big Shot gehaald. Het designvel heb ik opgehoogd met dimensionals. Onder het ontstane gat van de kinderwagen in het designpapier, heb ik op het whisper white in zwart de stempel van de kinderwagen afgedrukt en op het designpapier een tekststempel.
Achter het designpapier heb ik een stukje Window Sheet geplakt en om de kinderwagen heen dimensionals, zodat er een plekje, een shaker frame, ontstaat waar je de glitters in bij elkaar houd.
 
Ook zijn er vandaag weer nieuwe Weekly Deals! Deze leuke producten kun je tot dinsdag voor de actieprijs bestellen!
 
 
Built for Free Using: My Stampin Blog


 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

6 reacties:

  1. Ik vind 'm geweldig Linda, hier hou ik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan Linda!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi ! ik ben fan. Ik kom zeker nog eens kijken, veel toffe dingen te zien hier.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Leuk dat je vaker een kijkje wilt nemen!

      Verwijderen