donderdag 9 april 2015

Happy Birthday to You!

Donderdag begint onderhand een vaste freubeldag te worden, ik neem er gewoon heerlijk de tijd voor. De kinderen zijn de hele dag op school, geen sporten, het huishouden komt morgen wel weer, alle tijd! Bij Match the Sketch ging vanochtend weer een challenge van start en ik heb de sketch gebruikt voor mijn kaart van vandaag. Het idee was al klaar, toen ik zag dat mijn kaart ook redelijk goed aansluit bij de challenge van IN{K}SPIRE_me wat betreft de kleuren die ik gebruikt heb.

Voor deze kaart heb ik de stempel Happy Birthday to You gebruikt uit de set Amazing Birthday, het deel ingekleurd wat ik wilde gebruiken met 3 markers en daarna geponst. Met een achtergrond in zwarte stippels met behulp van de Gorgeous Grunge set, met daarvoor een vierkantje in heerlijke bloemetjes, geponst met de Itty Bitty Accents Punch.



 
Built for Free Using: My Stampin Blog


 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

8 reacties:

  1. Heel leuk ! Kom je vandaag eens piepen op mijn blog ik heb je een liebster award gegeven ?
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Du hast den Sketch toll umgesetzt. Mir gefällt deine Karte sehr.
    Liebe Grüsse Nachteule

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart, kleuren en sketch kloppen helemaal !!!
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gaaf! Het is net het drie op een rij spelletje! Mooie kleuren en het afgeronde hoekje linksonder is een mooi subtiel detail.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan Linda, ziet er gaaf ui!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vielen Dank für Deine Teilnahme bei IN{K}SPIRE_me.
    Ich mag die Sprenkler mit den kleinen Blümchen.
    LG Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Liz,
    Thanks for playing with Match the Sketch challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Sehr schick, gefällt mir, total gut gelungen. Vielen Dank für deine Teilnahme bei Match-the-Sketch, viel Glück bei der Challenge und der Verlosung. Hoffe, wir sehen dich bald wieder bei einer unserer nächsten Challenges…Viele liebe Grüße, Fanny

    BeantwoordenVerwijderen