woensdag 8 april 2015

Happy New Home en de nieuwe Weekly Deals!

Vandaag een hartelijk welkom voor Tinie, leuk dat je mijn blog wilt volgen! Voor CAS(E) this Sketch heb ik volgend kaartje gemaakt, met de ontzettend leuke stempel uit de set You Brighten My Day. Wellicht ben jij ook een gelukkige eigenaar van deze gave set die je gratis mee kon bestellen tijdens de afgelopen Sale-A-Bration aktie, ik ben er erg blij mee. In geel en zwart, een mooie combinatie. De lijntjes aan de rand van de kaart zijn met de Stampin' Write marker uit de hand gemaakt, de zwarte huisjes embossed met wit embosspoeder. Het Baker's Twine in geel komt ik uit de Tag a Bag Accessory Kit van afgelopen catalogus. Ik zie dat in de huidige catalogus de Crushed Curry versie staat.

Een handige hulp om de stempels allemaal op de juiste plek naast elkaar te krijgen is de Stamp-A-Magic. Normaal stempel ik uit de losse pols, maar voor dit soort sketches is de Stamp-A-Magic echt ideaal! Mijn losse pols is helaas echt niet zo strak!

 

Built for Free Using: My Stampin Blog


De nieuwe Weekly Deals van deze week zijn weer bekend en die zijn deze week niet misselijk! Neem snel een kijkje en indien jij iets wilt bestellen voor de aktieprijs, dat kan tot aanstaande dinsdag, laat het me dan weten! Nog een berichtje wat betreft de nieuwe catalogus, deze gaat al 2 juni van start in tegenstelling tot eerdere berichten van 1 juli! De retired list zal binnenkort bekent gemaakt worden, er zullen producten uit de catalogus verdwijnen en sommigen worden nog tegen scherpe prijzen aangeboden! Houd mijn blog in de gaten voor meer info!



 
 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

9 reacties:

  1. Leuk kaartje ! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuk kaart, Linda.
    Ik heb de set ook en inderdaad al veel gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, deze is leuk!!! helemaal perfect zo met geel en zwart.
    Groetjes
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat leuk gemaakt ! geslaagd hoor ! mooi
    nog een fijne dag,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha, zit ik zo te kijken en weer door te klikken naar al die leuke dingen bij de WD dat ik vergeet te reageren! Echt een superleuk kaartje is dat geworden Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gaaf! Wat een mooie kleur inkt, die gele!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Linda, wat gaaf gemaakt. Mooie kleuren samen. Groetjes Mariska - C&S

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, this is so sweet! I love your take on the sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan Linda, gave kleurtjes ook!

    Greetz,
    Maureen.

    BeantwoordenVerwijderen