dinsdag 14 april 2015

Leuke nieuwe uitdaging!

Vandaag presenteer ik voor het eerst een bijdrage voor Cards & Scrap als designteam lid! Een hele eer en ik verheug me zeer op de nieuwe samenwerking! Vandaag gaat er een nieuwe challenge van start, verwerk daarin je favoriete stempel, stans, stencil of ander materiaal en vermeld onder je kaart waarom!

Ik heb voor mijn kaart gekozen voor de Hello You Thinlits van Stampin' Up! Dit zijn geweldige woorden die je uit kunt stansen, ik heb ze al veelvuldig gebruikt en ben er nog lang niet op uitgekeken. Voor deze lieve Moederdag kaart heb ik voor de tekst You onder het hartje gekozen.

Voor de achtergrond van de kaart heb ik Crumb Cake papier genomen, dan een laag Basic Black en daar bovenop Naturals White. Ik heb voor de tag de Tag Topper Punch gebruikt, in het midden een hartje uitgestanst en daarna de tag met de Large Polkadots geëmbosst.

 

 
Heb jij ook zin mee te doen? Neem snel een kijkje bij Cards & Scrap! Deze challenge wordt gesponsord door Marianne Design:  



 
Built for Free Using: My Stampin Blog


 https://www.facebook.com/lizdesignstampin?ref=bookmarks https://www.pinterest.com/lindavwel/my-stampin-up-projects/ https://twitter.com/j_wely

3 reacties:

  1. Erg leuke binnenkomer, Linda.
    Welkom bij Cards & Scrap en veel succes en plezier gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Linda!
    Ook namens mij heel hartelijk welkom bij Cards&Scrap!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart heb je gemaakt Linda.
    Fijn dat je het team komt versterken bij Cards & Scrap.
    Vele creatieve groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen