vrijdag 10 april 2015

Liebster Award!

Gisteren kreeg ik heel lief een Liebster Award van een bloglezer, Sarah bedankt! Ik voel me vereerd!

Wat is de Liebster Award ?

Dit is een virtuele award voor beginnende of kleine bloggers om de persoon achter het blog beter te leren kennen en om aan te geven dat je zijn of haar blog echt de moeite waard vind.
Wat zijn de regels ?
* Je bedankt de persoon die je nomineerde en
plaatst een link naar zijn/ haar blog.
* Je beantwoord de 11 vragen ,
die je krijgt bij je nominatie.
* Je nomineert zelf 5 tot 11 andere bloggers
 en brengt hen op de hoogte.
* Je mag zelf niet terug genomineerd worden.
Hier zijn mijn antwoorden op de 
11 vragen van Sarah:

1. Waarom ben je een blog begonnen ?
Toen mijn hobby ontstond bekeek ik natuurlijk veel blogs van anderen en wilde mijn creaties ook wel delen. Ik ben helemaal verslaafd aan challenges en dan is een eigen blog natuurlijk ook erg handig.
2. Omschrijf jezelf in 3 woorden :
 Creatief, eerlijk, zorgzaam.
3. Wat zou je graag willen kunnen of leren ?
 Dat is een moeilijke, eigenlijk heel veel, maar voor alles is er natuurlijk geen tijd. Voorlopig hoop ik nog heerlijk kaarten te kunnen maken en natuurlijk steeds beter te worden.
4. Wat voor werk doe je ?
 Naast Stampin' Up! demonstratrice zoals jullie mij natuurlijk kennen, ben ik verder fulltime moeder van 2 prachtige meiden.
5. Wat doe je naast bloggen nog meer ?

 Naast een huishouden met 2 kleine meiden, ben ik eigenlijk wel van de hobby's. Wij hebben 3 pony's aan huis en naast de paarden en onze 2 honden hebben wij ook cavia's. Wij fokken al jaren met de US Teddy cavia, ook een erg leuke hobby en hebben dus regelmatig nestjes.  Hiervoor hebben we ook een blog, voor de nieuwsgierigen onder ons: http://www.funnyfarmcavias.blogspot.nl/Erg leuk om samen met de meiden te delen. Verder houd ik van koken, fotograferen, muziek, de dag is zo weer om!
6. Op welke creatie van jezelf ben je het meest trots ?
Wat een lastige vraag eigenlijk, er zijn meerdere projecten die ik erg leuk vind geworden, een directe favoriet kan ik zo niet opnoemen.
7. Wat staat al heel lang op jouw to do list, maar ben je nog niet aan toe gekomen ?
Moeilijk, waarschijnlijk onze tuin, haha. Niet direct iets waar je aan zou denken, maar wij kochten 7 jaar geleden een oud woonboerderijtje met dus een stukje grond, de binnenkant is geheel gerenoveerd inmiddels op wat kleine details na. Maar de tuin is nog steeds een drama, wellicht dat we er dit voorjaar maar eens voor moeten gaan!
8. Wat lees je het liefst op een blog ?
Ik geniet ontzettend van alle creaties die voorbij komen en de leuke verhalen over hoe deze tot stand zijn gekomen!
9. Hoe ziet jouw ideale dag eruit ?
Dat is dan een vakantiedag! Heerlijk met de meiden en mijn man samen alles op onze eigen tijd doen met natuurlijk veel leuks! Maar een doordeweekse creatieve dag is ook erg genieten!
10. Wat is jouw grootste verslaving ?
Mac Donalds, ik kom er maar heel eerlijk voor uit, haha. En natuurlijk Stampin' Up! Ik kan je verzekeren dat dat ook heel verslavend werkt!
11. Wat zijn je grootste doelen of dromen ?
Eigenlijk heel simpel, gezond en gelukkig zijn met mijn gezin. Heerlijke vakanties mogen maken, mogen genieten met ons viertjes en natuurlijk veel creativiteit!

Ik nomineer vervolgens de volgende bloggers, ik hoop dat jullie de nominatie aan willen nemen, ik vind het in ieder geval erg leuk om jullie blogs te mogen volgen!

3 reacties:

  1. Heel leuk om te lezen !!! Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om te lezen allemaal, ben erg nieuwsgierig naar je cavia's dus ik ga daar eens een kijkje nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de award, Linda. Heb al wat blogberichtjes voor de komende dagen klaar staan, maar ga er binnenkort eens voor zitten!
    En wat leuk om een ander zo te lezen over jou. Je lijkt me een bezig bijtje!
    Nog een fijne dag en geniet van het weekend!

    BeantwoordenVerwijderen